Begeleiding in het communicatieproces
Communicatie is heel kort gezegd ‘uitwisselen’. Elke actie geeft weer een reactie en dat maakt communiceren een complexe materie. Zeker wanneer er emoties bij komen kijken kan communiceren erg ingewikkeld zijn. In conflictsituaties willen we graag een manier vinden om onszelf te sturen, we willen niet 'overgenomen' worden door onze emoties. We willen meestal 'verstandig' blijven, zeker op de werkvloer. Best moeilijk maar eigenlijk ook heel simpel.




